DIY

DIY – Tablica korkowa

Cześć wszystkim!

Byłam ostatnio w Lidlu z zamiarem kupna jakichś artykułów biurowych. Jednak okazało się, że jest tam jedno wielkie nic.  I już miałam wychodzić ze sklepu, gdy kątem oka dostrzegłam okleinę, która wygląda jak stare białe deski. Musiałam ją kupić!! Kosztowała ok 8 zł więc nie taki znowu majątek.

Pomyślałam, że fajnie by było okleić nią starą tablicę korkową. Jak pomyślałam, tak też zrobiłam.  Efekt wyszedł lepszy niż się spodziewałam.  Soł, bierzmy się do pracy!

Będą nam potrzebne:

– stara tablica korkowa

– okleina oczywiście 😀

– linijka

– nożyk lub nożyczki

– jakaś szmatka lub gąbeczka

17199947_1303688196415059_392309601_o

1. Rozwijamy okleinę i wycinamy odpowiednie wymiary dla naszej tablicy. Pamiętajcie żeby z każdej strony zostawić ze 2 cm „luzu” by pooklejać potem brzegi.

2. Odklejamy kawałek folii ochronnej i przykładamy okleinę do krawędzi tablicy.

3. Stopniowo przyklejamy okleinę i pocieramy szmatką by pozbyć się pęcherzyków powietrza. Robimy tak do momentu aż dojdziemy do końca naszej tablicy.

17200474_1303688233081722_1892527468_o

4. Teraz oklejamy brzegi i w razie konieczności zabezpieczamy je taśmą klejącą.

5. Teraz podziwiamy efekt końcowy naszej pracy 😀

17200454_1303688273081718_196760186_o

Mam nadzieję, że mój post wam się spodobał! Lajkujcie, komentujcie i udostępniajcie. Będę bardzo wdzięczna 😀

Żyj kreatywnie!

2 thoughts on “DIY – Tablica korkowa”

Skomentuj

